Bibliofilie z produkce Papírenské manufaktury Velké Losiny. Bibliofilské vydání básnické sbírky českého básníka a historika umění Gustava Erharta výtvarně doprovází původní tříbarevný dřevořez Jindřich Zeithammla. Tištěno na ručně čerpaném papíru Losín, v nákladu padesáti číslovaných a signovaných výtisků, které typograficky upravil konceptuální umělec a typograf Jiří Šigut. Finalizaci, ručně šitou vazbu a ochranné přebaly realizovalo Knihařství Jiří Fogl a Pavlína Rambová, Žamberk. Doslov napsal Jakub Guziur. Formát: 210x210 mm, 64 stran. Ex 16/50. Vyšlo jako V. svazek edice Stínová knihovna, kterou řídí Jakub Guziur.
Gustav Erhart se narodil v Praze v roce 1951. Vystudoval dějiny umění na Filosofické fakultě University Karlovy, přes tři desetiletí je zaměstnán jako archivář v České (dříve Československé) televizi. Žije v Praze; věnuje se výtvarné a literární esejistice, v poezii, kterou píše od konce šedesátých let, je minimalista uhranutý jak samotnou magií jazyka, tak hlubokou tragikou života, z níž se vyvazuje právě básní-modlitbou: „Psaní veršů pociťuji jako svého druhu nutnost," říká autor, „kdy se dokážu plně koncentrovat a eliminovat od sebe všechny okolní vlivy. Možná je v tom kus jakési psychické terapie..." Vydal básnické sbírky: Purgatorium (Dauphin, Praha 1996), Proudnice nenávratna (ArborVit?, Praha 2000), Podpůrná ticha (SČB, Praha 2001), Podvojná znamení (Dauphin, Praha 2005), Podél Pyrifleghetónu (Dybbuk, Praha 2006). Část jeho esejistického díla vyšla pod názvem Barevné dráhy snů v nakladatelství H+H (Jinočany 2007).
Jindřich Zeithamml (1949), jeden z nejvýznamnějších současných českých sochařů, profesor pražské AVU, se rovněž soustavně zabývá grafikou a kresbou. Pro jeho dílo, vycházející z abstraktní linie modernismu, jsou příznačné elementární formy a tvary, jež v sobě nesou spirituální obsah. Používá sice jazyk geometrie, ale zachází s ním velmi volně; právě jemné odchylky a nepravidelnosti od čistého tvaru mají v jeho díle podstatný význam.